Je leest hier het laatste nieuws van A58reclame. 


Hoger in Google met buitenreclame?

Het gebruik van out-of-home (OOH) advertenties, zoals billboards, posters en andere buitenreclame, kan indirect bijdragen aan een betere positie in Google, maar het heeft geen directe invloed op je rangschikking in de zoekresultaten.

Lees meer »

Buitenreclame steeds populairder

Voor het eerst overtreft buitenreclame het traditionele segment. Met een indrukwekkende groei van 24% in 2023 is het aandeel van DOOH nu 54%. Deze groei is te wijten aan het groeiende vertrouwen van adverteerders in digitale buitenreclame, maar ook aan de innovaties die exploitanten doen met betrekking tot digital out of home. Er is steeds meer data beschikbaar over het bereik van buitenreclame, waardoor de voordelen van TV, radio en online ten opzichte van out of home beginnen te vervagen. Daarnaast blijft buitenreclame populair als het enige overgebleven massamedium. (Bron: Binnenkort zal de buitenreclamemarkt het nieuwe bereiksonderzoek BRO Next publiceren, dat dit jaar zal worden geïntegreerd met het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Dit biedt exploitanten en adverteerders alleen maar meer inzicht in het bereik van out of home. De integratie met het NMO zal daarnaast ook de mogelijkheid bieden om buitenreclame te kunnen vergelijken met andere vormen van advertenties, zoals radio, televisie en online.

Lees meer »

Opvallen aan de A58

"Wie is toch die vrouw die met haar hoofd groot op een billboard langs de A58 staat?" . Niet alleen een kadootje voor onze adverteerder Muriel van der Weele, maar ook voor ons. Een hele pagina in de PZC. Lees hieronder het hele artikel. 

Lees meer »