Groots adverteren in Zeeland aan de A58

580.500 mensen passeren per week onze reclamemast aan de A58, ter hoogte van Heinkenszand! Met buitenreclame aan dit drukste stuk snelweg van Zeeland ben je verzekerd van een uitstekende zichtbaarheid. Uitermate geschikt om jouw doelgroep van binnen en buiten Zeeland te bereiken. 

Met buitenreclame altijd prominent in beeld

Met 2 x 55m² mega-attentiewaarde richting Goes, Middelburg, Vlissingen en Terneuzen, krijgt jouw boodschap de volle aandacht. Beide reclameschermen zijn al van grote afstand zichtbaar. De lichtsterkte wordt continu en automatisch geregeld in functie van het omgevingslicht. Beide schermen zijn 860 x 640 cm groot. Kies voor 75 of 150 vertoningen per uur op één of beide reclameschermen. 

Regionaal adverteren in Zeeland

Snelwegreclame is dé perfecte buitenreclame om jouw advertentiecampagne in een relatief korte tijd bij een groot publiek onder de aandacht te brengen.  Ideaal om jouw bedrijf, actie of boodschap bekend te maken. Vele regionale adverteerders kozen al voor een campagne op één of beide schermen.

Buiten Zeeland adverteren? Vraag naar de mogelijkheden!

Een groeiend publiek

Aan de snelweg A58 vind je een steeds groter wordend publiek. Het aantal spersonenauto's en het gereden aantal kilometers zijn de afgelopen jaren in een rap tempo toegenomen. Niet voor niets dat de belangstelling voor buitenreclame op onze reclamemast aan de A58 meegroeit.

Digitale reclamemasten hebben een zeer grote attentiewaarde en de hoogste zichtbaarheid van alle soorten buitenreclame.

Nieuws

Hoger in Google met buitenreclame?

Het gebruik van out-of-home (OOH) advertenties, zoals billboards, posters en andere buitenreclame, kan indirect bijdragen aan een betere positie in Google, maar het heeft geen directe invloed op je rangschikking in de zoekresultaten.

Lees meer »

Buitenreclame steeds populairder

Voor het eerst overtreft buitenreclame het traditionele segment. Met een indrukwekkende groei van 24% in 2023 is het aandeel van DOOH nu 54%. Deze groei is te wijten aan het groeiende vertrouwen van adverteerders in digitale buitenreclame, maar ook aan de innovaties die exploitanten doen met betrekking tot digital out of home. Er is steeds meer data beschikbaar over het bereik van buitenreclame, waardoor de voordelen van TV, radio en online ten opzichte van out of home beginnen te vervagen. Daarnaast blijft buitenreclame populair als het enige overgebleven massamedium. (Bron: Binnenkort zal de buitenreclamemarkt het nieuwe bereiksonderzoek BRO Next publiceren, dat dit jaar zal worden geïntegreerd met het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Dit biedt exploitanten en adverteerders alleen maar meer inzicht in het bereik van out of home. De integratie met het NMO zal daarnaast ook de mogelijkheid bieden om buitenreclame te kunnen vergelijken met andere vormen van advertenties, zoals radio, televisie en online.

Lees meer »

Opvallen aan de A58

"Wie is toch die vrouw die met haar hoofd groot op een billboard langs de A58 staat?" . Niet alleen een kadootje voor onze adverteerder Muriel van der Weele, maar ook voor ons. Een hele pagina in de PZC. Lees hieronder het hele artikel. 

Lees meer »